Často kladené otázky

Yakima inštrukcie hovoria, že mám zaregistrovať môj nákup online na účely záruky, ale nemôžem to nájsť na vašej webovej stránke. Kde je a to a čo mám urobiť?

V súčasnosti nepožadujeme, aby zákazníci zaregistrovali svoj nákup on-line (platí to len pre zákazníkov v USA). Uchovajte si kópiu dokladu o kúpe, ak si budete potrebovať uplatniť svoj nárok.

Potrebujem náhradné kľúče! Ako ich môžem získať?

Náhradné kľúče je možné objednať prostredníctvom ktoréhokoľvek z našich predajcov Yakima s použitím čísla dielu 8872, po ktorom nasleduje trojciferné číslo kľúča. Ak nepoznáte svoje číslo kľúča, obráťte sa na niektorý z našich autorizovaných obchodov, ktoré môžu použiť hlavný kľúč na určenie kľúča, ktorý potrebujete. Je dobré napísať si toto číslo kľúča do príručky k vozidlu, keď si prvýkrát zakúpite váš produkt Yakima.

Potrebujem náhradné diely! Kde ich môžem kúpiť?

Náhradné diely je možné objednať prostredníctvom ktoréhokoľvek z našich predajcov. Ponúkame veľké množstvo bežne požadovaných dielov, ale niektoré z nich možno budú musieť byť získané zo zahraničia.

Môžem si kúpiť priamo od vás?

Sme veľkoobchod a nepredávame priamo verejnosti. Ak z nejakého dôvodu nemôžete osloviť jedného z našich predajcov, máme online predajcov, ktorí budú ochotní pomôcť. Pre podrobnejšie informácie kontaktujte svoju miestnu predajňu s našou službou vyhľadávanie dílera  alebo kontaktujte oddelenie služieb zákazníkom: +421556323037.

Obchody hovoria, že u nich nemôžem nakupovať. Kde môžem získať svoje diely?

Niektorí naši obchodníci si nie sú vedomí (alebo nemávajú na sklade) kompletný sortiment, ktorý je možné získať prostredníctvom nás. Ak vám z nejakého dôvodu obchodníci nemôžu pomôcť, prosím, požiadajte obchod, aby nás kontaktoval vo vašom mene a my im pomôžeme získať správny diel, ktorý potrebujete.

Chcem sa domáhať mojej záruky, čo mám urobiť?

Ak si chcete uplatniť nárok na záruku, vráťte položku na miesto predaja spolu s potvrdením nákupu a obchod nás bude kontaktovať, aby sme čo najskôr vyriešili túto záležitosť.

Ako dlho bude trvať získanie dielov, ak ich objednám dnes?

Počkajte do 5 pracovných dní na doručenie, v závislosti od miesta vášho bydliska.

Je Yakima USA vašou centrálou?

Yakima USA je nezávislá spoločnosť a nie je našou centrálou. Naše sídlo sa nachádza v Nieuwegein, Holandsko. Všetky otázky by však mali byť adresované priamo miestnemu predajcovi / distribútorovi prostredníctvom služby  nájst dílera alebo kontaktovaním oddelenia služieb zákazníkom: +421556323037.

Máte nejaké videá, ktoré dokážu ukázať, ako fungujú vaše produkty?

Áno, pozrite si video časť našej webovej stránky a dozviete sa viac o našich produktoch tu .

Môžem na moje tyče namontovať strešný stan?

Nie sú vhodné všetky typy strešných nosičov. Tu je niekoľko vecí, ktoré potrebujete vedieť. Vo všeobecnosti môže byť strešný stan namontovaný na tyče, ktoré používajú stopu s pevným bodom, špecifickú pre vozidlo alebo s nohami na uchytenie žľabov. Neodporúčame používať svorky alebo nešpecifické stopy pre vozidlá. Tieto podmienky MUSIA byť pochopené a dodržiavané pri montáži a použití strešného stanu:

  • Pri jazde po otvorenej ceste nikdy neprekročí zaťaženie strechy vozidla celkovú hmotnosť všetkých položiek namontovaných na streche - vrátane strešného stanu a tyčí. Pri jazde v teréne by sa malo zaťaženie strechy znížiť o 30%; a v statickom prostredí nesmie byť celková hmotnosť stanu pri používaní (tj vlastná hmotnosť stanu plus všetci cestujúci a veci vo vnútri) nikdy väčšia ako dvojnásobok zaťaženia strechy vozidla alebo strešných nosičov.
  • Zaťaženie by sa malo vždy rovnomerne rozložiť na tyče, bez koncentrácie hmotnosti na jednom z koncov.